Majlis Berbuka Bersama Rektor

Assalamualaikum

Dah berabad aku tak update blog ni. Maklumlah, wanita berkerjaya memang busy macam ni. Kalah Datin Rosmah bak hang. Keh3.. *cuci3*

Aku tak ingat event berlaku bila tapi dalam bulan puasa jugak la kan. Nama pun berbuka puasa bersama rektor. Okay, buat sesiapa yang tak tahu rektor tu ape, rektor tu sepupu sepapat dengan guru besar dan pengetua. Pangkat dorang sama macam tu tapi kat u ni kami panggil rektor. Takkan nak panggil guru besar kot. Tak klass langsung! haha

Bakal akauntan cemerlang, gemilang, terbilang lagi meletup-letup. Dari kiri.. Badd, Mira, Permaisuri Sesat, Kak Yana & Naza. Semua kiut-miut. Haha

Orang depan meja aku merangkap classmate yang awesome & lejen. Dari kiri.. Siha, Oshin & Nani.

Korang perasan tak badan aku dah naik? Tambah-tambah lagi tang pipi. Mana ade, tengok, kan kurus pipi aku tu. ( tak nak ngaku pipi dah mengembang macam letak gas hidrogen dalam pipi. kih3)

Kite orang kena tegur sebab bising sangat tangkap gambar. Bawah meja pon jadi tangkap gambar. Budak nakal memang camni. Haha

Selamat berpuasa semua =) BTW, kelas Bel aku ade buat blog. Do visit here.
Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment