Ini Entry Pertama Saya

Assalamualaikum

First sekali aku nak bagitahu yang ini bukanlah entry pertama aku seperti yang telah digembar-gemburkan sebentar tadi. Actually, ni blog kedua aku selepas blog pertama aku gagal dalam melayari bahtera kehidupannya kihkihkih ( gelak sopan ). Idok la, eden gurau jo. 

Blog pertama aku ada masalah rumahtangga yang tidak boleh diselamatkan lagi. So, I decided to removed it from my life. Blog aku tu namanya vanillacokelatte.blogspot.com. Tolong jangan buka link ni sebab ianya akan membuatkan masa korang terbazir begitu sahaja. Tak percaya, try la. Tak koso den nak melayan nyo.

By the way, adakah uolls still remember me? Budak gemok yang berpipi besar? Yang rupa macam Taylor Swift tapi ada campuran macam Bella Swan tu..

Gambar malam tadi minum cool blog dekat uptown sambil disinari cahaya lampu yang bergemerlapan gitu. cewahh bak hang!!! Anyway, thanks to Oppa Ruffy for the cool beverage. I felt awesome at the time I drank it. kahkahkah

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment