Ini Hari, Hari Cuti

Assalamualaikum

Ke hadapan sahabat penaku sekalian, hari ini aku nak cerita tentang masa cuti aku. Macam yang korang tahu, kita semua kan dapat cuti 5 hari, maka aku telah menggunakan masa cutiku ini dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah lagi berbunga tambah caj cagaran.

Actually, dalam masa lima hari ni, aku banyak habiskan masa dengan tidur dalam bilik. Al-maklumlah, tak balik rumah.. I anak terbuang. Family ioulls tak sayang ioulls dah ='( ( mohon lempang sikit muka aku dengan span basuh pinggan ). Dalam masa lima hari ni juga, sehari je aku keluar berjalan. 

Hari ni aku keluar pergi Mydinnn. Ioulls jarang pergi Mydin sebab tu batak sikit kehkehkeh. Sebelum pergi Mydin, aku pergi main sungai. Not mandi sungai ya sebab aku memang tak mandi pon. Tak koso eden nak basahkan baju. Aku main dekat Sungai Chepor.. eh, Chemor. Ontah, eden tak tahu apo namo sungai eh. 

Walau bagaimanapun, selain itu, kontrasnya, dalam erti kata lain, aku bukan nak cerita pasal pengalaman or blablabla. Aku just nak tunjuk dekat korang gambar candid aku yang buruk lagi tersergam indah untuk ditatap. Semuanya diambil tanpa ku sedari. Oh duniaaa..

Dekat Sg. Chepor/Chemor. Gambar aku tengah betulkan tudung yang ngokngekngokngek tu jugak korang tangkap.

Dekat Mydin. Aku sempat tidur mimpi Aaron Aziz waktu ni haha. Dok aih, aku tengah membebel pasal gosip ape tah tetibe CANDID PIC!

Aku pon tak tahu apa yang aku sedang lakukan waktu ni. Mungkin aku mencari duet seposen nak bayar hutang sem lepas dekat cashier tu kehkehkeh.

Ade banyak lagi gambar buruk aku tapi cukup sampai di sini saja la. Sudah cukup cukup sudah wuuu.. menyanyi la pulak aku tiba-tiba. Tapi kan kan kan aku ade suka satu gambar ni.

Tadaa.. Muka bajet aku. Rasa awesome pulak bila snap pic muka bajet ni. Korang try la. Pasti rase glamour, gorgeous lagi nak kena penyepak dengan cik kiah sebelah rumah haha.

Thanks for reading this entry!


No comments:

Post a Comment