My Beautiful Malaysia

Assalamualaikum

Korang mesti tahu kan yang kerajaan ade buat event beautiful malaysia ni kan. Jadi kan, aku nak cerita la kan yang aku pon ade join event ni hari ahad lepas la kan. Kan kan kan? Aku sebagai rakyat malaysia juga sebagai mahasisiwi yang bertanggungjawab lagi cintakan negara kan telah turun padang masa panas-panas sebab join event ni. Ha, terkejut kan? 

Tak payah terkejut sangat la kan. Aku tak buat keje banyak pon kan. Aku duduk kat tepi je kan. Kepala aku pening disebabkan cuaca yang terlalu panas kannnnnnn....-------------------- (tetttt macam mesin detect nyawa orang kat hospital tu)

Dorang kata siapa pergi dapat baju, topi dengan sijil. Tapi aku tak dapat ape-ape pon. Dunia tak adil terhadapku. Nasib baik dapat makan free. Sejuk sikit hati ini. Haha. Nampak tak ikhlasnya.

Kau tahu tak panas gila kiah oii

Orang yang berumur yang banyak buat keje.

Golongan belia duduk kat tepi je tengok orang tua bekerja. Nampak tak perbezaannya kan?

Makcik-makcik ni pula sibuk bergosip tentang Dato' Siti nak kahwin lagi satu.

Lepas dah beautifulkan Malaysia ni, kami pon snap la gambar. Beautiful tak Malaysia?

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment