Kisah Aku SII

Assalamualaikum 

Gambar pembukaan:
Hai kawan-kawan di luar sana. Saya di dalam sini. Apakah?

Belum apa-apa lagi aku dah tepek gambar aku sebesar ibu jari tangan gajah ni. I'm wondering do gajah has a tangan? oh mai oh mai.

Bersilanya saya di dalam sini sebab nak share sikit pasal kisah saya ketika bacaan yasiin itu hari. Aku bukan nak cerita pasal aku dapat markah berapa, aku reti baca yasiin ke tak tapi aku nak cerita yang aku main dalam kelas CTU itu hari. Masa semua orang sibuk hafal surah yasiin sebab nak tasmik (not sure how to pronounce it) kat ustazah, aku pulak sibuk main phone dengan si Amira Khairaji ni.

Aku memang bataktaktak la kan sebab pegang phone samsung sII ni. Fyi, aku memang buta IT banyak sikit terutama gadget-gadget ni. Aku memang tak pandai guna benda-benda alah macam ni. So, bila dapat pegang, aku reti tangkap gambar je. Tu je yang aku mampu.




Begitulah aksi 18sx oleh aku dan kawan-kawan. Bataknye aku dapat phone mahal. Oh mai oh mai.

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment