Dunia Yang Kecik

Assalamualaikum

Syukur ke hadrat Ilahi kerana perut kenyang hari ni. Terima kasih kepada kolej kerana support dinner aku malam ni. Memang takde kena mengena dengan tajuk aku. Haha.. Disebabkan aku dah mengantuk sebab makan banyak sangat so, aku straight to the point je no belok-belok.

Aku tak ingat benda ni berlaku hari apa. Nampak sangat cerita dah expired. Jadi arwah dah. Arwah baik orangnya. Apa aku mengarut ni? Sila lempang bagi aku sedar. 

Actually, aku terjumpa Nonoi masa aku pergi McD kat Seri Iskandar. Aku belajar kat uitm and nonoi belajar kat UTP. Walaupun dekat tapi kite orang pernah jumpa sekali je. Tapi jodoh pertemuan di tangan Allah. Alhamdulillah, kami berjaya dipertemukan sekali lagi. Kawan-kawan lain silalah jealous. Haha.. BTW, Nonoi ni kawan sekolah rendah dan sekolah menengah aku dulu. 





Pipi aku berlambak dekat screen laptop ni. Silap-silap hari bulan boleh pecah screen. Haha.. Nampaknya aku kena buat senaman kuruskan pipi mulai esok sebab malam ni aku dah kenyang. Tak larat. Buruk betul perangai aku. Haha

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment